DMS360 Skincare Kini Sudah 7 Tahun di Pasaran!

Tak sangka rupanya sudah 7 tahun produk DMS360 ni bertapak dan saya sendiri menjadi agen sah DMS360 hampir 6 tahun. Saya join keluarga DMS360 atau Dermax superskin 360 pada tahun 2014. Masa ni, saya cuba sahaja dahulu. Produk pertama yang saya cuba ialah set asas DMS360.


Masa ni, saya aktif bersosial dekat Facebook, dan ramai betullah agen sah DMS360 ni. Merata dapat tengok iklan diaorang. Macam mana tak tertarik?


Baca punya baca, saya pun akhirnya cubalah set asas DMS360. Pada masa tu, masalah yang saya hadapi bagi wajah saya ialah kulit muka kusam, sunburn, dan jeragat. Tetapi, saya tidak menaruh harapan terlalu tinggi untuk jeragat ni sebabnya saya ni memang ada jeragat atas 2 faktor yang sangat kuat, iaitu jeragat keturunan dan jeragat hormon.


Tetapi syukur alhamdulillah, dalam 2-4 minggu pakai set asas DMS360 masalah kulit kusam dan sunburn tu makin lama makin pulih. Muka cerah dah sama warna dengan leher. Haa, kan korang sendiri kalau perasan siapa kulit sunburn ni, leher cerah muka hitam. Kulit kusam atau sel-sel kulit mati pun memang seriusly dapat diatasi. Glowing la muka kita, ramai tegur muka makin berseri.


So, awal-awal pemakaian memang muka saya ada sedikit menggelupas. Bukan gelupas hat teruk tu ye, yang manja-manja jer. Soft peeling kata orang putih. Apa yang saya buat ialah, bila saya basuh muka dengan sabun collagen honeydew DMS ni, saya gosok-gosok bagi kulit-kulit mati tu keluar. Bila saya buat macam tu, kulit makin licin alhamdulillah. Tak lama lepas tu, takde dah soft peeling tu. dan sampai hari ni, memang tak pernah lah pakai skincare DMS kulit jadi gelupas walaupun saya tukar-tukar produk dengan set asas DMS yang lain.


Jika anda nak cuba produk DMS360, bolehlah order dengan saya kay. hehe


Bahaya produk diluar sana dah banyak FAKE.


Tiruan DMS360 sudah sangat banyak dek produk DMS terlalu femes. Ramai mengambil kesempatan dan tanpa malunya bagitau ni produk ori sis!!


Langsung nama-nama diaorang takde dalam list agen berdaftar! Produk lain, tak sama dengan ori, tetapi ramai tak tahu maka ramailah tertipu. Ada customer muka depa sensitif, baru pakai sehari kulit rosak. Ada yang muka tak rasa apa, memang lagu tu ajelah.. bernasib baiklah kalian.








Ready Stok Produk DMS360


Set Asas

DMS360 Rescue RM 139.00
Glowing Speed Galatica RM 169.90


Serum

Serum Glowing RM 100.00
Serum Stemcell Plus 2+1 RM 156.00
Serum Duo RM 199.00

Foundation

4d Foundation RM120.00
5d Foundation RM120.00
CC Hybrid Foundation RM120.00

Produk kuruskan badan

Fat Loss RM100.00/ 30 biji
BCC Krim Losyen Panas RM100 (clearance RM70)


Kesihatan dan Aset Wanita

Miss Me RM100.00/60 biji
Kopi DMSTOX (Coffee Monatox) RM75.00/ 15 scht

Kesihatan lelaki

Kopi Aumm RM120.00

Loose

Sabun DMS360 RM40.00 40g
Sabun Glowing Speed RM55.00 50g


Nak tempah produk DMS yang konfirm original? Mehlah wasap akak terus kay

Kita boleh sembang produk mana yang terbaik untuk masalah yang kalian hadapi. Consultation adalah percuma sahaja.


Whatsapp 018-9100852.

Catat Ulasan

0 Ulasan